Haticetalan hımm anladım. Ben ilk dozu koldan yaptım ertesi gün 10 saat sonra falan yani yüzümde ve iki kolumun pazu kısmında kızarıklık ve yanma oldu. Gece acile gittim enox kaynaklı olacağını düşündüler. Avil uyguladılar geçti. Ama tabi ben ikinci dozu da dün acike gitmeden önce olduğum için şimdi de onun etkisi olmaya başladı galiba. Bacağıma vurmuştum ikinci dozu şimdide iki diz bölgemde kızarıklık ve yanma var. Dün doktorum zaten bıraktırdı enox u.