Cagsel canım seni çok iyi anlıyorum bende ikizlerime hamileyim 14 haftaya kadar kanamalarla geçti adet kanamasıyla uyanırdım geceleri hastane yattım 2 ,3 serumlar fitil iğneler ile geçti hep 5 ay boyunca hep yattım sadece WC gitim yemeğimi uzandığım yerden yedim çok şükür rabbim onları bana bağışladı 31 haftanın içindeyim şimdi🙏 Hep stresten uzakdurdum rabbim evlatlarını sana bağışlasın kanamaların ilaçlarla kesilir inşallah 🙏🤗