Aralığın 18 inde yaptırdığım kan testiyle öğrendim gebe olduğumu 28 çıktı beta hcg
1 hafta sonra tekrar yaptırdığım 866 çıktı ki normallerde 240 küsür çıkması gerekiyormuş doktor ikiz hatta dördüz olabilir dedi 😊 net olarak öğrenmeye 2 günüm kaldı çok heyecanlıyım şuanda 5 haftalığız ilk gebeliğim 😊