Kızlar bugun 35+3 üz ağrım sancım vs. Hiç bişeyim yok ama tuvalete girdiğimde pembe bir akıntım geldi peçeteye hemen doktora sordum telaş yapma yarın gel bir bakalım dedi. Böyle bir durum yaşayan yada ne olabilir konu hakkında bir düşüncesi olan var mı?