17+3 markete gittim dönerken çok zor yürüdüm. Kasıklarım ağrıyordu. Geçen hafta bir damla kanamam olmustu doktor ayakta fazla durma ev işi falan yapma demişti. Zaten pek dışarı da çıkmıyorum. Sizce bebek büyüdüğü için mi kasıklarım ağrıyor yoksa düşük tehdidinden mi