Kızlar merhaba saat 12de 39+5 haftalik olucam süt icin humana çayını illa dogumdan sonramı baslamak gerekiyo meselâ kutunun üstüne gunde 3 bardak yaziyo dogumdn snra ama şuan doguma kadar günde 1 bardk olcak sekilde içsek ise yararmi acaba.Kullanan varmı?Bide kulanip gercektn böyle etkisini gören varmı?