Papatya08 Bugün tansiyonum yüksek çıktı doktor yatış verdi 37+1 hamileyim. Yattığımdan beri tansiyonum normal 12/7 12/6. Doktor preeklemsi var mı diye bakicak varsa doğum olabilir başına gelen var mı
Papatya08 Papatya08 birde erken doğum mu oluyor bebeğim premature mi oluyor bilgisi olanlar yazabilir mi
Zumra45 Papatya08 korkma canım kızm o haftalarda dogmustu 37 dım tam erkn dogum olmuyo rabbım sagsaglım kucagına almayı nasıp etsın ınsallahh
Tubasahra Papatya08 36 haftadan sonrası prematüre sayilmiyor.Saglikli bı şekilde kucağınıza alırsınız insallah.
Papatya08 Zumra45 teşekkür ederim insan korkuyo bı an buraya kadar geldik inşallah sonrasıda güzel olur🤲
Papatya08 Preeklemsi olsa tansiyon düşer mi acaba bugünden beri normal gidiyo bilgisi olan var mı kızlar