Ozlemmzenginn Kızlar normal doğumda vajina çok genişliyor sarkıyor büyüyor diyorlar siz ne diyorsunuz ?
Kaderimm Ozlemmzenginn kisiden kişiye değişebilir cnm ya ben normal doğum yaptım 6swneme giricem ama dediklerinin hiç biri olmadı eski boyutuna geri döndü genislemeyi tam bilemem eşler daha iyi anlar heralde 🙈
Gull_94 Ozlemmzenginn dıkıssız bı dogum yaptım kendını toplar zaten dedı doktr ve dedgı gb oldu esımede sordum oda aynısını soyledı esnek bı yapıya sahıp kasları oranın zaten
Ozlemmzenginn Kaderimm yani evet esler daha iyi anlar benim ilk gebelik bir de oraya estetik istemiyorum öyle birşey oluyorsa estetik gerekir bence kesiyorlar orayı sonra dikiyorlar ama her doğımda aynı yer kesilip dikilse nasıl olur bilemedim
Kaderimm Ozlemmzenginn estetiğe gerek yok bence tatlım zayıf bir yapıya sahibim benide kestiler 9tane felan dikisim vardı ama gözle görünür hiç bir şey kalmadı . Herkeside kesmiyorlar zaten açılmaya bağlı birazda
Ozlemmzenginn Kaderimm 64,5 kg ile hamile kaldım suanda 77 kg yim ama kalçam geniş annem sen normal doğurursun diyor doğum esnasında bakılcakmış çatıya öncesinde bakılmıyormuş burda ankarada şuan ben böyle diyorum ama belirsiz bebeğin başı aşşağıda
Kaderimm Ozlemmzenginn sağlıkla gelsin cnm ama normal doğum gibisi yok şahsen hemen kalkıyorsun rahat oluyorsun sut için sıcak duş derler kalkar kalmaz girebiliyorsun sezeyanda biraz daha uzuyor bu süre tabi kişiden kişiye değişebilir ama dediğim gibi gizle gorulur bı görüntü kalmıyor kesilip dikilince 😉
Ozlemmzenginn Kaderimm ay ınsalah ya ben cok hassasım oralara birde plesenta nasıl cıkıyor bebek gibi sancılı mı oda büyük bisey
Kaderimm Ozlemmzenginn hatırladığım kadarıyla onun sancısı olmuyor cnm bebeğin peşine hemen ikınip onuda çıkartıyorlar . En önemlisi korkmamak gerek korktuğun zman sitres yapıyorsun fazlasıyla ve açılma olmuyor kendi tecrübeme dayanarak söylüyorum ilk gebelik cahillik heyecan korku hepsi üstüne geliyor ama cesaretli olmak gerek. Şuan 12haftalik hamileyim eşime acaba evde mi dogursam diyorum 😁🙈
Nnur1 Normal mi sezaryen mi ? En sağlıklı o an hangisiyse o 😊🌸 Ben normal doğum yaptım kesim yok sadece içten dikişim var 5 tane ama sezaryen olsam daha çabuk düzelirdim. 2 ayda kendime zor geldim bünye meselesi tabi. Herşeyin en hayırlısı olsun