Çok önemli. Normalde şeker hastası değilim, şekerim de asla yükselmez ama geçen hafta yapılan testte gebelik şekerim olduğunu öğrendim. Şekeriniz in gebelik boyunca siz farkında olmadan yüksek seyretmesi bebeğin erken doğmasına, iri olmasına ve zor doğuma neden oluyormuş. Azıcık dikkat etmesem yükseliyor şimdi şekerim. İyi ki yaptırmışım şeker yükleme testini yoksa dikkat etmeyecektim