Aysegulboga https://imgyukle.com/i/aO3wX8 https://imgyukle.com/i/aO30ej merhabalar 7 +1 günlük hamileyim sizce ıkız gebelık mı var ?
BTSG04 Aysegulboga ben hiç anlamam normalde ultrasonlardan pek ama iki tane kese var gibi görünüyor doktor değilim olsaydı doktorunuz söylerdi diye düşünüyorum. Ama bir arkadaşımın doktoruda çok geç fark etmişti ikinci keseyi 🤷🏻♀️
Hilal126748292 Aysegulboga Daha çok erken bunun için canım bende ikizlere hamileyim tek yumurta 7. Haftada belli oldu ikiz olduğu ilk gittiğim de 5 haftalıktı ikiz felan demedi 2 hafta sonra gittiğimde ikiz dedi
mmavi Aysegulboga fotografta 7 haftaliksiniz sandim o zaman erken gozukmus ihtimali var 😊 benim 6. Haftada olabilir demislerdi 7 de kesinlesti 2 kese gibi duruyor yinede tabi emin olunmuyor fotografla gonlunuzce olsun🙏🏻
ratatosk Aysegulboga foto da 7 haftalık sandım😁 kontrole gitttiğinizde belli olur o zaman görüntü de çok küçük anlaşılmıyor
mommyjean Aysegulboga ben de olsam senin gibi düşünürüm canım iki kese var sanki. Ama öyle olanlar var cidden geç anlaşılan