Kızlar mrb 14 haftalık olduk ara ara kahve lekelenme ve kırmızı hafif kanamam oluyordu bugun aniden sancı oluştu kanamam oldu az ama sonra kesildi ama yıne çok korktum tabi sol tarafta başlıyor agrı benim gibi bu durumu yaşıyan varmı bugun kontr gittim doktor Bi sıkıntı yok şükür dedi ama akşamına böyle oldu