CeyhanG Hamiş anneler merhaba hamileliğimin 6. Ayından beri ara ara kalçamdan bacağıma siyatik ağrısı gibi ağrı oluyor yaşayan var mı ?
Bebek-geliyor CeyhanG aynısı bende de var beyin sinir cerrahisine gittim belimde fıtık da var çok ağrıyor bi krem verdi ama hiç kullanmadım. Bu ağrıların olması normal hep uzan dinlen ağır bir şey kaldırma dedi.
esengl_ CeyhanG bugün beldum bu yüzden doktordan bende post açmıştım yuruyemiyorum yatalak oldum kaldım bayiyot resmen
Minay CeyhanG bende de var önceleri tek bacaktı 2dir ikisi birlikte ağrıyor benimki kalçadan değil de bacak başlangıcından geliyor
Esincoban 28 haftadan itibaren bendede var şiddetli kalça ve bacak agrisi , bel fıtigimda olduğu icin bele yuk biniyor. Insallah gecer doğumdan sonra
CeyhanG esengl_ benimde aynı hele bir iş yaparsam kitleniyorum resmen 1. Gebeliğimdede vardı doğum yaptım geçti bunda daha fazla oldu doktora danışan varmı
Cicek33 Bende de var bel fıtığı ile birleşince kötü oldu. Bir de istemeden sağ tarafıma yatıyorum daha kötü oluyor
Neslicavusoglu CeyhanG benimde 5. Ayda kalçamda batmalar ağrılar başlamıştı magnezyum kullandıktan sonra hiç kalmadı. Doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz.
Fatmas CeyhanG ne yaptınız. Neredeyse üç ay olmuş. Geçti mi sizde? Ben de tam bir haftadır her iki kalçadan felçli gibi yatıyorum malesef. Öyle yoruldum ki ağrıdan.