Ben şuan arastirmaya gidiyorum gebeligimin 5.ayindan sonra evrebeye giderimheralde suan testleri vs arastirmada yaptiriyorum şarda dogumu nekadara yaptiriyor acba biraz cok şişir misler fiyatlari ya rizeli degilim burda pek secenek yok ondan heralde yada gidip kendi memlekitimde dogurcam 🤣cok karrsizim