Thysn23 Hayırlı akşamlar güzel anneler yarın detaylı ultrason a gidicem dua edin lütfen doktor kalbinde sıkıntı olduğunu söylemişti inşallah hiçbirşey yoktur
Gustave Thysn23 inşallah birşey yoktur bu Stress daha kötü Bi benzerini bende yaşadım sonra sıkıntı olmadığı anlaşıldı, daha sonra gereksiz strese girdiğini anlayıp Bi daha üzülüyorsun, rahat ol kafanı oyala..
Cennetulmeva Allahın izniyle hiçbirşeycik yoktur içini ferah tut kardeşim neredeyse her gebeye bunu söylüyorlar
Thysn23 Gustave inşallah 2 aydır bu günü bekliyorum ilkin çok stres yaptım ama sonradan rabbimden gelen baş göz üstüne dedim
Nnjwkwkl Thysn23 ah ah ins cümlemizinkini benm az geç oldu kendiliğinden oldu ama her kontrol ayri bir stres
Nnjwkwkl Thysn23 aşı beni çok zorladı ins seni zorlamaz buz koyun diyorlat hemen sen bı onu dene hemen buz koyun belki sizde ise yarar ben 9 gün çektim 4 gün ağlayacaktm artık o derece oldu smdi.diger doza dua ediyorum😭
Thysn23 Nnjwkwkl oo şimdi daha korkuttu beni zaten agrım sizin var birde o da eklenecek rabbim yardım etsin cumlemize
Nnjwkwkl Thysn23 ha yok Allah’a şükür özele de gidiyorum renkli baya bakıyor ikilimde.falan temizdi şükür ama ne bilim hep acaba korkusu var içimde ckmyor hiç ya birşey derse diye
Nnjwkwkl Thysn23 sen bak buz dene ben vurunduktan sonra ağrıdan post açtın buz koysaydinix yazmışlar buz koy hemen testturlu değilsen yolda bile koy valla herkes çok iyi geldi ağrım olmadı öyle falan yazmış ben diğer doza yapacam bide hangi kolunun üstüne yatmiyirsan ona yap yemek falan kolay yersin