Ben 68 kilo ile hamile kaldim 10haftaligim birden bire şiştim hepsi kilo olmamali herhalde adet olmadigim icin de ödemim vardir cok hizli bi sekilde 3 bucuk kilo aldim doktor eşimin yaninda sen 100 kilo ile doguma girersin artik dedi diyetisyene yolladi ödem olabilirmi birazı dedim yemissin iste yiyecegini aldigin kiloyu kabul et dedi özel hastanede. O gunden beri moralim cok bozuk sizcede tamami kilomu ödem de varmi neden boyle hizli aldim bi turlu anlayamadim ya