KumruZeynep 33 haftalık hamileyim bulantılarım 4. Aydan sonra geçmişti ama bugün ne yiyorsam afedersiniz çıkıyor neden olur acaba bilen var mı 🤢
Nisanuur KumruZeynep canım gecmiş olsun öncelikle bende yaşadım aynı durumu su bile içemedim hatta bulantıdan akşama kadar yattım, sonra doktora gittim idrarda enfeksiyon ve protein cıktı dikkat et bol su iç
DeryaKaragc KumruZeynep bende de aynı durum oldu üç gün ilk aylar kusma geçtikten sonra rahatladım sandım ama 31. Haftamda bir hafta boyunca kustum şimdi de sabahları mide bulantısı oluyor
NNeslihaNN KumruZeynep mutlaka doktora görün aynı haftada bendese oldu tansiyonum yükselmiş gebelik zehirlenmesi geçirdim
2prensessannesi Bendede o haftada oldu aynisi iki gun istifra ettim birsey yiyememistm doktoruma gittim orda serum falan taktilar sonra toparladim olurmus oyle son ayda
NNeslihaNN KumruZeynep erken dogum yapıcaktom iki gğn hastanede kaldım durmadan nste tansiyon ölçtüler idrarda protein çıktı şimdi tansiyon hapı kullanıyorum yani hiç beklemeyin kusmanıZ devam ediyorsa
NNeslihaNN NNeslihaNN haftada iki kere doktora gidiyorum tansiyonumu ölcüp gün içinde doktpruma atıyorum 38 haftaya kadar bekletiyor doktorum şükür 36 haftalık oldum