Kizlar bu gece ilk defa kasık agrisi yasadim ara ara yokladi bazen cok siddetli giriyordu. Gun icerisinde de ayni sekilde kasiklarim agriyordu sanci gibi degilde agriydi. Sonra yuruyus yaptim bi sure arada yine o agri ve kasilmalar oldu karnim tas gibi oluyordu.Fakat simdi son bi kac saattir sık sık olmaya basladi. Kasilmam oldukca kasigima agri giriyor. Nasil desem sanki her 5-10dk da bir karnim sertlesiyor fakat kisa duruyor 1 dk bile surmuyordur belki. Bunun gercek mi yoksa yalanci kasilmami olup olmadigini nasil anlayabilirim? Bunlarin disinda ne nisan ne de suyum geldi simdiye kadar. Hatta bu geceye kadar hicbir agrim sızım bile yoktu. Ilk gebeligim bilgisi olan var mi acaba? Hastaneye gitmeli miyim yoksa beklemeli miyim?