Pelinbyrktrlr 6 haftalık gebeyim. Gündüzleri göğüs hassasiyeti yok denecek kadar az oluyor gece saatlerinde artıyor. Sabahları çok ağrılı uyanıyorum. Hassasiyeti bu şekilde yaşayan var mı acaba merak ettim
tanya25 Pelinbyrktrlr aynı bende öyleyim canım gündüz pek olmayınca korkuyorum acaba bi terslik mi var diye ama gece başlıyor
Bebek-geliyor Pelinbyrktrlr herkeste aynı olmuyor ama ilk 3 ay benim göğüslerim çok hassastı südyeni zor takıyordum. Sonrasında biraz rahatladı yine azaldı ağrısı ama şuan 32+5 deyim emzirme südyeni ile rahat edebiliyorum. Sürekli ağrı oluyo ara ara süt geliyo doktor çok normal olur dedi bir sıkıntı yok dedi.
Pelinbyrktrlr tanya25 evet canım ya ben de diyorum tek var olan belirtim de kayboldu herhalde ama akşam artıyor tekrar
Pelinbyrktrlr tanya25 bulantı yok ama iştahsızlık var ve midem kazınıyor gibi sürekli canım hiçbir şey yemek istemiyor onun dışında bulantı kusma vs yok inşallah da olmaz ya
tanya25 Pelinbyrktrlr aynı durumdayız desene :) bende de bulantı falan yok midemde bi boşluk var sanki sürekli kazınıyor :) kalp atışı duymadık daha inşallah duyarım :)
Pelinbyrktrlr tanya25 evet ya sürekli açmışım gibi kazınıyor ama canım hiçbir şey yemek istemiyor sadece kuru ekmek yiyesim geliyo tuzlu tuzlu 😅İnşallah duyarız sağlıkla gelsin bebekler🙏
Pelinbyrktrlr tanya25 ben şu an 6+1 im. Haftaya gidicem canım. İnşallah bebeğini duyarsın yarın dua edicem sana 🙏🙏