Sibeelkrc Anneleeeeerr 6 haftalık hamileyim adet sancısı gibi sancılar ne zaman son bulacak yoksa böyle yaşamaya alışmalımıyım. Doktor normal diyor ama artık bitsin istiyorum.
Magnolina Sibeelkrc normal ben hamile olduğumu bilmiyordum kist patladı herhalde diye acilden giriş yaptım o kadar çok ağrım vardi ki
Beyzan Sibeelkrc ben 12 haftaligim hiç kalmadı o ağrılar . İlk haftalarda korktum acaba adet olacağım ve. Bebek düşecek mi diye ama burda çok annede okudum herkes normal dedi. Hakikaten geçiyormuş
Magnolina Sibeelkrc ben her ay adet olduğumda acilde igne yaptırmadan geçirmeyen biriydim o kadar ağrı çektim ama buna dayanamadım işten izin alıp gittim normal geçecek bunlar kafama takma 😀
Babygirlmother @Sibeelkrc merak etme tutunma ağrıları diyorlar bendede bayağı olmuştu ama çok sürmüyor olmuyor birdaha