Kızlar adetime 5 gün var bugün sabah test yaptım negatif çıktı hiç belirtim yok sadece şuan inanılmaz sağ kasığım ağrıyor yaklaşık 2 saattir oda arada bacağıma vuruyor ağrısı, beyaz akıntım var kokusuz valla hi şaştım kaldım beklemek çok zor 😔 sizlerde neler oldu hamilelik öncesi ? Biliyorum sürekli bu tarz sorular çok geliyor ama aynı duyguları yaşayıp hamile olduğunu öğrenen annelerin yorumları çok rahatlatıyor 😊