Deletedmom71 Haftadayız. Biraz önce doktordan geldim kız gibi görünüyor dedi bir sonraki kontrolde kesin söyleyecekmiş ama kıza benzetti 🙂 ikili testte de ense kalınlığı vs her şey çok normal dedi ayrıca kan verdim umarım güzel çıkar sonuçlar 😍 o kadar hareketli kıpır kıpır bir bebek ki ultrasonda 😊 sizin nasıl geçiyor hamileliğiniz Aralık anneleri ? 😊
Deletedmom71 Mirvee Partk Valla değişebilir ya cinsiyetten emin değildi zaten 🙂 bakalım hayırlısı sağlıkla kucağımıza alalım
FNurKaradeniz Haftadayiz dun doktor erkek gibi haftaya tekrar bakariz dedi. Ozel hastane doktoru iste illa her hafta gelsin para odesin derdinde. Ikili test vs yaptirmayi dusunmuyorum.