inci_2020 Sizə görə kız çocukda hangi belirtiler olur?! Erkek cocukda hangi belirtiler olur?! Benim ilk çocuk kizdi bulantim cokdu, amma şimdi 9 haftalik oluyo hala bulantim yoka bərabər gibi yada bana öyle geliyor😀sizce nedir farklilik?
Cagla89 inci_2020 sanırım herkeste farklı.. bütün belirtilerim erkek bebek gibiydi deli gibi tatlı yiyordum çok uyuyordum dün cinsiyetini öğrendik kız olacak :)
inci_2020 FatmaZeynep benimde kizimda çok aşırı olmadı bulantim amma vardi hafif sabahlari bu hamilelikde gün içində çok az oluyi amma sabahlari hiç olmuyi
Betul1610 Bende bu konuyu merak ediyorum aslında 6+3 üm oğlum ilk ultrason resminde sağ taraftaydı bugün giiitm Dr a bebeğim sol tarafta sizin var mı böyle Bi bilginiz
inci_2020 Betul1610 benim kızımda sag tarafda olmuşdu ilk bana dediker erkekler sağda olur amma kızım oldu ben ona çok inanmiyorum aslinda
inci_2020 Cagla89 ben tatlı yiyemiyorum tatli delisi ben görmək bile istemiyorum tuzlu ekşi yemek istiyorum hep
Musey Benim ilk iki hamileliğim bulantısız geçti ikiside erkekti. Ama bu sefer acayip bulantım ve kusmam var.3.ayımdayım bi an önce e geçmesini bekliyorum.