asenatrk Asyakuzusu Bende bugün yaptırdım inan kan alırken bile iğne daha çok acıtıyordu bunda iğnenin koluma girişini bile hissetmedim hemşire şişer ağrı yapar dedi ama hiçbişey olmadı çok şükür 🙏🏻
Habibeee Asyakuzusu ilk hamileligimde bendede hiç agrı olmadı 2 hamileyim bu Pazartesi günü yaptırdım bunda Ağrı oldu çok yatamadım bile agrısından kolumu oynatamıyordum
Gunel99 Asyakuzusu cok haklısın bende hıch bısey hıss etmedım sonradan kolumda hafıf agrı oldu o kadar
Busramusti Asyakuzusu aynı durumu bende yaşadım 😃😃 iş arkadaşım ben bir hafta kolumu kaldiramadim şişti ağrıdı dedi burdada aynı şekilde okudum ben yaptırdım hic bisey yok aşı olduğumu bile unuttum 😃
Hande-- Burada hiç kolu agrimayanlar yazmış hep valla benim kolum 4 gün zonkladi kolumu bile kaldiramadim herkeste aynı etkiyi yapmayabilir
Nuray23 Asyakuzusu aynen 2 dozuda yaptirdim hic bisey olmadi cok sukur. Aci esigimi vucut direncinden mi bilmiyorum kimi cok acidi 1 hafta hareket ettiremedim kaldiramadim diyor kimin de de hic bisey olmamis gibi. Biz sansli olanlardanmisiz cok sukur.
[silindi] Asyakuzusu bende bugün yaptırdım nr agrısı var ne sızısı bende o kadar korktum ki şimdi acaba vurmadı mı ebe aşıyı diye düşünmüyo değilim 😄
Menfis Umutcumunannesi ağrı herkeste olan bişey değil, ben 2 doz vuruldum hiç bir ağrım olmadı. Herkeste ağrı olacak diye diretmeyin, olmuyor!
maria12 Asyakuzusu ilk olduğumda ben de sizin gibi düşündüm. Fakat ertesi gün Ağrı başladı gerçekten de 3-4 gün çok ağrıdı.
Mommmyyy Asyakuzusu aynen ben de ağrı olmadı ikinci aşıda sürekli üstüne yatmak zorunda olduğumdan ağrıdı ama öyle kol kaldıramayacak kadar değil yani benimd de gözüm korkmuştu buradaki yorumlar yüzünden , ağrı eşiği çok çok düşük demek ki
Gy1 Asyakuzusu valla ben çok ağrısını çektim kolumun üzerine dahi yatamıyordum sol koluma yapılmasına rağmen ilk doz çok ağrı yapıyor ikinci doz yapmıyor siz hissetmemişsiniz çok şanslısınız 😊
Mom092 Asyakuzusu Bazısı hisseder bazısı hissetmez şanslıymışsın. Ben hissedenlerdenim maalesef ve 10 gün boyunca kolum felçli gibiydi kıyafetlerimi bile degisemiyordum eşim yardım etmese hiç yalan soyleyemicemm😂
Sngl27 Asyakuzusu bende hiç agrı hissetmemiştim kardeşim Ablam çok agrıyo dediler onlarda öyle olmuş bin de bir ihtimaliz sanırım herkes farklı oluyor
Menfis Umutcumunannesi birincisi ağrının 2.gün başladığını söyleyerek diretiyorsunuz, ikincisi, size sadece postu açanların cevap hakkı olduğunu mu düşünüyorsunuz.