Safiye_nur55 Merhaba arkadaşlar 32 haftalık hamileyim bel ağrım oluyor ve kalçama vuruyor ağrısı sizce normal mi bu ağrılar bazen de kaşıklarım ağrıyor yardımcı olursanız çok sevinirim.
Fulya_ Safiye_nur55 merhaba 🥰 bende 32 haftalık gebeyim ben hamileliğimi ögrendiğim ilk haftadan beri bel ve sırt agrısı yaşıyorum. Hamileliğin en zorlu yanı sanırım 😥 doktorum agrıların normal demişti
Fulya_ Safiye_nur55 kasık agrılarımda var ve geçen hafta vajinada sancı gibi agrılar oluşmaya başladı bir hafta çok zorlandım yürüyemedim resmen şuan geçti çok şükür 🙏🏻
Buseumut2011 Safiye_nur55 merhaba 29+2 yim bende 20.haftadan beri bendede bel ve kalçada kasılma şeklinde sancılar oluyo bunların normal olduğunu söyledi doktorum ve magnezyum verdi baya iyi geliyo ama günlük rutin işlerde bile az yorulduğumda belim ağrıdığı yada bacağımın tutulduğu da oluyo bebek büyüdükçe öne doğru ağırlık yaptığı için belin taşıma merkezi değişiyomuş ağrılar ondanmış egzersiz yapmanızı öneririm esneme hareketleri vs. Kasık sancınızda ya bebeğinizi aşağıda taşıyorsunuz benim gibi ondan oluyo yada rahim büyümesine bağlı 😉 doktorunuz kontrollerde bi sıkıntı görmüyosa sorun yok rabbim hepimize şifalar versin 🤲
Safiye_nur55 Bu ikinci hamileligim benim oğlumda enfeksiyon sorunu yaşadım sadece bel ve kalça ağrısı yasadigimi inanın ki hiç hatırlamıyorum kız bebeğimin cinsiyeti inşallah geçer allah bütün hamilelere şifa versin tez zamanda kurtarsın inşallah
Eylullllllllll21- Safiye_nur55 erkek bebekte bel agrisi olur diyolar soylenti demek ayni agrilar bendede oluyor 😞
kerimannesi Safiye_nur55 oo simdi boyleyse 34, 35 de seni düşünemiyorum cunku o zaman dahada artiyor 35+3 ölûyorum resmen
Safiye_nur55 kerimannesi dediğim gibi ikinci hamileligim aslında ama ilk hamileligimde enfeksiyon sorunu çok yaşadığım için belimin ağrıyıp agrimadigini inanın ki hatırlayamıyorum enfeksiyon agrisindan