NilayRuya bende ilk gebeligimi ogredigimde testleri yapmıştım kansızlık yoktu 4ay sonra sağlık ocağında tekrar kan testi yapıldı ve baya kansizdim aile hekimim direk doktoruna git dedi gittim tabi iki hafta kan serumu verdiler kan ilacı verdi şimdi daha iyiyim sanki iki havta sonra yine kontrole gidecem inşallah duzelmistir yanın sizinde vurabilir