6217 Gece mesaimiz az önce başladı yavrum içerde ne yapıyor acaba hep toplanma sertleşme acı yatıyorum geçmiyor ki yatamıyorum da o ayrı bi sorun zaten :/ hareket ettiğini uyandığını biyerdr toplanma ve sertleşme ile anlıyorum karnım bazen yamuluyor 🙄
Magnolina 6217 27. Haftam benimkide ayni eşime diyorum bir gün akşam gidecem doktora ultrasyon da bakalım bu akşam gece ne yapıyor da bu hale geliyor diye gülüyoruz 😀
Ces 6217 ihmal etmeyin doktora bir danışın.bazen doktorlar magnezyum eksikliğine de bağlıyor sertleşmeyi.bazen de Doğuma yakınlık olarak görüyorlar. sorun bir bence doktorunuza
Astadavistabeybi 6217 38.haftadayım hareketleri çok azaldı sürekli wc hissi geliyor ama yalancı his arada kasılma oluyor geceleri uyku haram zaten dönemiyorum bile hareketleri yavaşladığı için günaşırı nst ye gidiyoruz bir sıkıntı olmasın diye . 🤷🏻♀️Bıkkın hissediyorum şişko bir patates gibiyim
Sevda64 6217 ben 34 deyim sürekli öyle toplanıp sag tarafımda sertleşiyor otururken bile bıçak gibi batıyor
Miraynz Benimde 36 haftada başlamıştı bence şuan iyi 😂 37 den sonra 2 3 katı olabiyor şuan ben geceleri uyuyamıyorum çok toplanıyor sağ yatıyorum sağa toplanıyor sola yatıyorum aynı şekilde 😂😂
Ptrn Bende 20 li haftalardan beri var yumruk gibi oluyor bi tarafı gerdiriyor çok fenaa 32 den sonra nst ye girince sancı olduğu anlaşıldı o zamana kadar su iç diyolardı halbuki günlük 3 lt su içiyorum magnezyum filan ama hala aynı 36 olduk çok şükür
Ptrn 6217 32 den itibaren nst yapılması gerekiyor aslında 🤔 benim sancım çıkıyo bu sertleşmelerden ötürü ama ben hissetmiyorum üniversite hastanesine gidiyorum çokta öyle açıklama yapmıyor bi şey olursa gel diyolar acaba sancı hissetmiyo olmam ama sancımın çıkması normal mi merak ediyorum