Dilarabensen Anneler merhaba. Biz 7+5 günlüğüz bugün de size şey sorcam böyle sık sık adet sancısı gibi ağrınız oluyor mu yada daha önce oldu mu hiç? Doktora mı danışayım bilemedim???
Busra34ybg Dilarabensen 9. Haftaya kadar yaşadım canım doktoruma söyledim normal dedi yerleşme olduğu için o tarz ağırlar oluyormus