giresun Yaşım 30 7 aydır hamile kalamiyorum bende sadece hasimato var başka bir rahatsızlık yok bundan sebep mi bunada net cevapları yok 3 yıllık evliyim sizce aşılama için beklemelimiyim yoksa baslamalimiyim ?
Elfffcnnn28 giresun hormonlarını baktırdın mı tiroidi etkileyen bi hastalık o tiroidde hormonlarını etkiler
Blossom giresun yaşınızdan dolayı acele etmenizi öneririm. Ben de 30 yaşındayım. 2 dış gebelik geçirdim. Yakın zamanda gebe kalamazsam normal yolla kaldığım halde tüp bebek yaptırmayı düşünüyorum açıkçası. Aşılama ile dış gebelik riskim olduğu için tüp bebek daha mantıklı dedi doktorum.
Mirayse1 giresun cnm benm tsh 4ken hamile kalamadım arkadasmda aynı sekilde kalamadı. 1e düştü öle hamile kaldım arkadasmda ilaç kullandı onunda düştü baya oda öle hamile kaldı. Kimiside 20 yken bilemahmile kalıo bünyeden bünyeye değişiyor.
Elfffcnnn28 giresun hormon testi iste prolaktin falan bakiyolar hormon seviyen normalse biraz daha normal yollardan dene bence
giresun Elfffcnnn28 tüm tahlillerim normal çıktı geçen hafta hsg çekildim oda normal çıktı başka yapacak bir şeyim kalmadi
giresun Elfffcnnn28 şuan endokrinoloji bölümüne gidiyorum Kocaeli araştırma Hastanesi’nde hangi doktor gelirse o ilgileniyor hsg son asamaydi ondada birşey çıkmadı net bir doktorum yok
giresun Blossom devlet hastanesi sanırım öncelik aşılama ile başlıyor bende aşılama istemiyorum özelde bu durum çok daha pahalı okuduğum kadariyla
Yunusemreninannesi Saglik olarak hic bir sorununuz yoksa esin ve senin dr yardimi alabilirsin abiki kolaylastirici biseyler verir dr illaki