Bugün detaylı ultrason girdim daha önce ikili test yaptırmadım normalde ense kalınlığı 6mm ve üstü çıkarsa riskmis benimki 5.7 çıktı biraz canım sıkıldı bu duruma 6 ya yakın diye doktor herhangi bi sorun yok dedi ama yinede üzülüyorum ya kafam karıştı bu konuda bilgi sahibi olan var mı