Anemiden kastın kan değerinin düşüklüğü sanırım dmi canım🤔Benim oldu bitti vardı, değerler hep yükselir yükselir düşerdi şimdide aynı 28 haftalık olduk 9.1 di 1 ayda ancak ilaçla 9.4 oldu bidahaki kontrolde doktorum ne söyler bilmiyorum ama doğum zamanı sıkıntı çıkarmaz inşallah diye düşünüyorum 😒😒😒