Merveymen2020 Herkese hayırlı akşamlar♥️ Çok şükür 36+4 oldum yavaş yavaş rahimde hissettiğim ağrılarım başladı💆♀️ doktorum 15 Ocak sezaryan günü verdi inşallah hepimiz sağ salim yavrularımıza kavuşuruz 🤲 sizde durumlar nedir🤱
gamzetahsin Merveymen2020 36+5 canim bndede kasik agrilari basladi yrn kontrol gunum bakalim ne alemdeyiz cati mauyanesinide haftaya olcaz😊
Asli35k Merveymen2020 bana da 16 Ocak sezaryen günü verildi ☺️ Benim çatı ağrım bacak ağrım çok fazla 😓 Onun dışında yeri daha daralmadı sanırım pek hareketli bi bebiş o hareket ettikçe ben devamlı wc 🚽😅
Nurr89 Merveymen2020 36+3 bizimde midemden ne istiyorsa sürekli ayaklarla baskı yapıyor bide ayakta duramıyorum uzun süre alt tarafa çok baskı oluyor artık diyorum gelsin çünkü hiç bı iş yapamıyorum ablası ve abisi de çok heyecanlı şafak sayıyor 😊
Merveymen2020 gamzetahsin benim plesanta previa dan kaynaklı zorunlu sezaryan o sebepten çatı muayenem yapılmadı🙏🏻 sizede hayırlı doğumlar diliyorum ♥️
NurSema01 36+2deyim benim oğlumda kendini itiyor gibi aşağıya karnım çok sertleşiyor bel ağrısı ve regl ağrısı gibi ağrım oluyor bazen çantamı hazırladım bekliyorum 😂 normal doğum olacağından ne zaman geleceği belirsiz
Merveymen2020 NurSema01 herşeyi hazır bizimkinin de 🙏🏻 en güzel yolculuğumdu gerçekten.. Rabbim bizim gibi bekleyen herkesi sağlıkla kavuştursun♥️
Eda18 35+4üm bende hanımlar sizin bebisler doğum pozisyonuna girdi mi benimki hala yukardaaa ikk gebeliğim acaba sezeryan olma şansım yuksekmidir 😏
lina_uzn Eda18 merhaba benimki bayaa hafta önce doğum pozisyonuna girmişti. Nasıl oluyor bilmiyorumda bu haftalarda girer doğum pozisyonuna demişti senninkide girer bence
Merveymen2020 Eda18 benim şuan için doğum pozisyonunu daha almadı, nst de sancım da çıkmadı ama ne olur bilemiyorum perşembe nst var tekrardan♥️ sizin içinde hayırlısı olur inşallah🤲
Merveymen2020 Asli35k oy aramızda bir gün var aşırı heyecanlıyım bende! 😍🌈 Benimde bacak aramda ağrım, Allahım hayırlısı ile kavuşmak nasip etsin hepsimize🤲
Eda18 lina_uzn inşallah canim kilo aldıkça dönmesi zor olacaktır diye düşünüyorum aslında ama hayırlısı artık bekleyeyim artık yapacak birşey yok
Merveymen2020 Nurr89 Allah sağ salim kavuşmak nasip etsin sizede, tüm bekleyenlere inşallah 🤲 bereketiyle gelsin bebişlerimiz♥️
Nurr89 Merveymen2020 amin canım artık son günler insan da heyecan korku sabırsızlık herşey oluyor.. inşallah sağlıcakla kavuşuruz 🤲💓
Eda18 ozgeyagmr benimde içime öyle doğuyor. Sağlıklıca gelsinler de inşallah nasıl olursa olsun yapacak birşey yok 😊