Snglkya 33 haftalık hamileyim dün kontrole gittim doktor karın ölcümü 1 hafta geri dedi kilosu 1923 iyi ama bugün aradım doktoru bana çiğer geliştirici iğne yazdım almamı söyledi gerek var mı sizce sonucta eekne doğum riski olduğunu söylemedi