akıntım için doktor fitil verdi exagyn ismi 4 kere kullandım dün ve bugun fitil ağız kısmına kadar eriyip akmış halde geliyor orda kalıp gibi birikip kalıyor zor alıyorum silincede hafif pembemsi renge boyanmış oluyor tahriş olmuş olabilir ilk 2 gün çok zorlandım fitili kullanırken orayı silince de ağız kısmında acı oluyor zaten böyle birşey yaşayan var mı ilacı yarım bırakmayınız enfeksiyon nüksedebilir yazıyor o yüzden korkumdan bırakamıyorum da 3 tane kaldı ?