Dselda KıZlar bn 33 haftasına yeni girdm ama 1 aydır fln parmaklarmda acı ağrı var sadece yüzük parmağımda ve orta parmağımda kırılack sanki özellkle sabahları biras şiş olmş oluyor ve daha çok acıyor