Haticeada Merhaba anneler ben 36+2gunluk hamileyim ama batmlarim oluyo bel agirmda var aynı şeyler sizdede varmı
KaanErkan-mom Haticeada 37+2😃 her yerim batıyor kasılıyor, vajinama bıçaklar Giriyor sanki. Normal artık doğum yakın
B55 Bende de oluyor ara ara sancılarım da oluyor bende 36+4 deyimmm aynıyız resmen çok az kaldı yaaaa