Anneadayii_12 Merhaba hanımlar sol kasığında ara ara kramp ve akıntısı olan var mı bu gün antibiyotik içtim gebe miyim bilmiyorum ama zarar verir mi yaşayan varsa bana bilgi verebilir mi?🙏🏻
sehrengiz_8 Anneadayii_12 canım eğer gebe isen ilk iki Ay gebelikte en önemli dönemler inşaAllah bir şey olmaz bundan sonra tedbirli davran
Anneadayii_12 sehrengiz_8 gebelik istiyorum ilaç falan kullanıyordum olması için ama ilk kez bu gün içtim antibiyotik ne gibi bi zarar verir sizce gebeysem ?😔
sehrengiz_8 Anneadayii_12 ne gibi zararı olur olmaz benim de fikrim yok sadece gebelikte ekseri düzeyde zorunlu olmadıkça ilaç kullanılmaması gerektiğini biliyorum
gel_artik_bebegim Anneadayii_12 canım benim de lenf bezlerim şişti doktor antibiyotik yazdı ben de gebelik planlıyorum reglimi bekliyorum belli değil yani. kadin dogumcuma sordum kullan dedi ama markadan markaya değişir mi bilmiyorum
Anneadayii_12 gel_artik_bebegim ben bu gün ilk kez içtim boğazım şişmişti baya bide çok akıntım vardı o yüzden ama artık bilmiyorum 😔