Betullll99 Kizlar bende kan pıhtılaşması sorunu var 3 kaybim var oncesinde simdi yine hamileyim 11+3 olduk şükür ama bugun aspirin icip icmedigimi hatırlamıyorum icmissem 2.defa icsem bi sey olurmu içmediysem bugunluk bi sıkıntı olurmu ignede kullanıyorum
Busra34ybg Betullll99 bende bazen aynı şeyi yaşıyordum doktorum hatırlamadığın zaman içme demişti içmemiş olsan bile bi günden bisey olmaz demişti ama sende doktoruna sor istersen
Birtane2307 Betullll99 bence tekrar icme bisey olmaz bi gunden yarin icersin ve not et ictigin zamann
Gizmolata Betullll99 sabah kalkınca erkenden için bi günden bişey olmaz çünkü ben hep bu ikileme düşüyorum😂 bende sordum sabah erken kalk iç içme dendi.