Merhaba kızlar ilk çocuğum iri bebek olarak doğduğu için bu hamileliğimde 13 haftalıkken şeker yüklemesi yapıldı 75 gram.. açlık 85 tokluk 140 sınırda dedi ve diyetisyene gönderdi.. diyetimi uygulamaya çalışıyorum.
Sorum şu; başım çok ağrıyor alnımdan enseme doğru aşırı çarpıntım ve nefes darlığım var dilim damağım kuruyo halsizlik var bunlar şekerin belirtileri mi bu kadar şiddetli mi olur gebelik şekeri nolursun bi akıl verin ne gecem kaldı ne gündüzüm öyle birden sıkıntı geliyo çatlayacam gibi sanki nasıl baş edeceğimi bilemiyorum başına gelen varsa Allah rızası için bi akıl versin nolur