EceEgemen Samire008 beklemek daha doğru ama ben adete 6 gün kala öğrenmiştim, ovulasyon takibi yaptığım için günlerimi biliyordum
yuksell07 Happybsrn artık pes ettim ocaktan itibaren ugrasmayacam bile ya yoruldum artık cnm ben sürekli aynı şeyler gebe kalamiyorum yani mayisak adar bekliyecem Mayıs’ta rahim flimi cektircem ondan sonra uğraşırım artık 🙈
Birtane2307 Samire008 erken olabilir adet olmazsan 1 hafta snrs tekrsr dene ben adete 2 gun kala kan verdim negatif on gun gecikti kan verdm pozitif