Selinnusta Betul43 kişiden kişiye değişiyomus 3 gün içinde olamda var aynı gün içinde bebeğine kavusanda😊 Allah sağsalim kavuştursun
Erkekannesiiii Betul43 doktorunuza bilgi verin bence. Panik olacak bi durum yok gayet normal şuan. Kız mı erkek mi 🤗
Nihanozturk Betul43 bi doktora görünmende fayda var canım sag salim kucagına almak nasip olsun insallah artık bu haftalar erken sayılmıyo tabi cok şükür bu haftalara gelebildik😊
BeyzaGnaydn Bunda uzulecek bi durum yok ki, erken degil 37+4 gayet normal, saglicakla gelsin insallah, nisandan sonra 1-2 hafta duranlar var.
Elferkan Doktorlar bebeğin durumuna göre doğuma karar verecektir ilaç verip bekletebilirde devam ettirtebilir de (instagram kadinvehamilelikkocu)