Merhaba arkadaşlar 35+4 haftalık hamileyim iki gündür nst bebeğimin kalp atışı 160 üstünde sürekli düzensiz bı şekilde de 200lere kadar çıkıyor. Bugün hastaneye yatisimiz yapıldı. Ciğer geliştirici iğne yapildi. Yarın sabaha kadar kalp atışı düzene girmezse sezeryana alinacagim. Böyle bi durum ya da 35 haftalık doğum yapan var mı fikirlerinizi almak isterim.