Crn1996 13.haftada erkek denildi daha sonra kıza benzetildi 16.haftada kesin erkek olduğunu öğrendik çok şükür oğluş geliyor 🥰💙
Dua35 Crn1996 hayırlı olsun Canım sağlıkla kavuşun yavrunuza🥰bizimde 11. Haftada erkeğe benzetti 12. Haftada kıza bakalım 2 hafta sonra gideceğim inşaALLAH belli olur insan merak ediyor
Secuuss Crn1996 hayırlı olsun canımmm kontrole giderken çikolata fln yedin mi😂 bende yarın gideceğim kontrole deneyeyim ona göre
Crn1996 Dua35 amin cümlemiz inşallah 🙏🏻değişebiliyor o haftalarda çok net 15ten sonra belli oluyor Allah gönlünüze göre versin inşallah🌸
Trbfkrt33 Dua35 ilk erkek dediklerinde genelde soğur çıkıyor. Kız denilince yanılma payı oluyor. Bende 11+6 da kız dedi. 15 haftada kesinleşti erkekmiş
Crn1996 Secuuss teşekkürler yedim ama bizimkinde pek işe yaramadı uyuyodu yine sonra uyandı 😁 siz yinede yiyip gidin 🥰
ecemiko Crn1996 benim doğum 8 Haziran gözüküyor 🥰 ikili tarama testinde erkeğe benziyor demişti perşembe kontrolümüz var meraktan ölüyorum😁🐣
Crn1996 ecemiko evet yaa bende çok merak etmiştim sonunda öğrendik 😁 sizin kaçıncı haftanız belki netleşir gittiğinizde gösterirse bebiş 🥰👼🏻
Eylulunannesi-2 Crn1996 bnm için kızda erkekte önemli degl ilk çocugum:) ama sadece alısvers yapmıyorum beklıyorum. Bi de pek kimseye söylemedim bi ihtmal degsrse dye
Medine_25 Crn1996 Bana da 2 kere kıza benzetiyorum dedi artık öğrenmek istiyorum 18. Haftamızdayız yarın gideceğim kesin birşey söyler artık söylerse yazarım 🥰
Crn1996 Kulcekubra göstermiyor bazen sıpalar 😂 biz de baya bekledik uyansın diye anca öyle gördük sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻🥰