rukiss34 Gebelikte karaciğer enzimleri yükselen var mı acaba ? İlerde bebeğe bi zararı oldu mu ? 10 gün oldu doktora gideli 10 gündür düşmemiş değerlerim 2 hafta sonra kadın doğum doktoruna gidicem tekrar. Gittiğimde bebekle ilgili herhangi bişey söylememişlerdi ama değerleri düşmemiş görünce canım sıkıldı biraz.
Gozde2625 rukiss34 kaç haftalıksınız haftanız küçükse ilaç ve tedavi uygulanır.Bu durum gebelikte yaşanıyor çoğu zaman.Haftanız ileriyse bebeği bekletmiyorlar.Açıkçası beklemeyip direk gitme durumunuz varsa durmayın hiç.
Fatma12345 rukiss34 canım benimde ilk haftalarda 48 çıkmıştı doktorum yüksek dedi sonra 1 ay sonra sağlık ocağında yaptirdim 17 çıktı kendiliğinden düştü yani nasıl düştü anlamdim ilaç felan kullanmadimda
rukiss34 Gozde2625 25 haftalığım ilaç verdiler 10 gündür yükselme olmamış ama düşmemişte. İlacı kullanmaya devam edip 1 hata sonra tekrar tahlil yaptıracağım
Kubkub44 Merhaba, bende 25. Haftada karaciğer kolestazı teşhisi aldım ve ursofalk kullanmaya başladım hafifledi çok şükür şu an 30. Haftamdayım hala ilaç kullanıyorum. Allah bebeklerimizi de bizleri de korusun inşallah…
rukiss34 Kubkub44 çok geçmiş olsun bana da ursactive diye bir ilaç verdi kullanmaya devam edeceğim bakalım düşer inşAllah. Aminnn hayırlısıyla sağ Salim alalım kucağımıza
Abcxyz rukiss34 cok cok cok cok cok onemli bir konu takibe alinmazsa hem sizi hem bebegi tehlikeye sokabilir. O yuzden bi an once dahiliye uzmanina gorunmeniz gerek
rukiss34 Abcxyz 25 haftalığım henüz Gastroentoloji ye gitmemi söyledi kadın doğum doktoru gittim ultrasonla falan baktılar bi sıkıntı yok dediler ilaç verdi kullanıyorum 10 gün oldu daha ama düşmemiş kullanmaya devam edip 1 hafta sonra tekrar baktıracakmışım
Abcxyz rukiss34 bence bi dahiliyeyede gorunun cunku bu onun uzmanlik alani. Bende de olmustu dahililiye gittim
rukiss34 Abcxyz pazartesi için dahiliyeye randevu aldım tekrar hem tahlilleri yaptırmış olurum hem tekrar görünürüm diye sağolun zaten ilçedeyim ile sürekli gidemiyoruz dahiliye ilçe de var en azından düzenli gidebilirim