Kızlar tekrardan merhaba daha önceki postumda çocuğun gelişiminin geride olduğunu söylemişti doktor onla ilgili konuşmuştuk bu gün tekrar gittim ve nabzını beğenmediğini söyledi pat diye kalbi durabilir dedi cuma günü zorunlu sezeryana gün verdi ne yapmalıyım sizce?