Gizem93- anlıyorum gönlünde kız var 🥰🥰🥰 bende ilk çocugum kız olsun istiyodum 10. Haftada doktorum erkek dedi ben bi umutla 1 ay sonra tekrar gittim kesin erkek dedi bekliyorum belki yanlış görmüştür diye 😂 sonra detaylıya girdim bekliyorum kız dermi acaba diye 😂 tabiki bu işin espirisi eli ayağı sağlığı yerinde ya en büyük nimet bu Rabbim hepimiz için hayırlısı neyse onu verir inşallah 💜💜🥰