glnzem Kızlar sürekli çilek aşeriyorum 😊 herkes çok yeme bebeğin vücudunda çilek lekesi olur diyor ama ben her gün bi kase mutlaka yiyorum. Böyle batıl şeylere inanmam ama kafamda soru işareti kaldı leke falan olmaz dimi 🤔
Busracobann glnzem leke olmaz inşallah ama hormonu çok fazla az tüketmeye çalış canım sağlığınız için benim de canım çok istiyor ama 1_2 kere yedim yeter doğum yapana kadar da zamanı gelecek zaten
glnzem Busracobann ya çok fazla yemiyim diyorum ama görünce dayanamıyorum. Manavın önünden geçerken dayanamayıp alıyorum 🤭
Bhralp0501 Benim çevremden de diyorlar renkli meyve sebze yeme bebekte iz olur diye, bende inanmıyorum ama genede bir soru işareti kalıyor kafada 😊
Adosum_34 glnzem bende çok yiyprum bu ara ama galiba yedikten sonra ne oluyorsa fenalasıyorum iyi gelmiyor bugun son kez yedm
Adosum_34 glnzem olsun ya ben kilo oalarkta takmıyorum sadece çilekte biraz etki yaptı çok şükür yememizden yana sıkıntımız yol