Idrarınızı verırken ılk kısmını tuvalete orta kısmını kaba son kısmı yıne tuvalete yapın ben yanlıs verdıgım ıcın hep enfeksıyonlu cıkıyodum Allaha sukur sımdı cok iyi tahlıller sızde bu ayrıntıya dıkkat edın..yegenım 4 gun once dogdu su an yogun bakımda😔 onada dua edersenız cok sevınırım hayırlı aksamlar