Merhaba güzel anneler 🥰 sizlere bişey danışmak istiyorum ilk gebeliğim ve ikizlere hamileyim 34 haftamıza yeni girdik çok şükür bugün kontrolümüze gittik ve nst sancılarım çıktı çok değil ama ara ara olmuş bunun üzerine doktorum muayeneye aldı rahim ağzındada 2 cm açılma var dedi ve perşembeye gün vermeyi düşündü tabi ikiz oldukları için yoğun bakımda kalabilceklerini söyledi hazırlıklı olmamı belirtti bende şimdi tereddüt ediyorum hani en azından yılbaşını atlatsak 3-5 günde dursalar kardır mantığıyla ama açılma olunca oda beni strese soktu açıkçası aramızda bu durumu yaşayan annelerimiz varmı bana fikir cesaret verecek uzun oldu ama kusura bakmayın 🤲
Rabbim hepimizi yavrularımıza sağ salim kavuştursun inşallah