Guneyinannesi1 hiç korkmayın sizinle aynı haftada düşük yapmıştım. Hem dil altı hem fitil aynı anda verildi. Ama bende açılma olmadı. Sabah 9’dan akşam 5’e kadar 4 dil altı 4 fitil aldım ne ağrım başladı ne kanama. Ama ilaçlar acayip üşüme ve titreme yapıyor. Başka etki olmadı. Doktorum hastaneden çıkardı günlük dozu aldın daha fazla veremeyiz yarın geleceksin yine ilaca başlıcaz dedi. Eve gittim gece 9 gibi lekelenme başladı ilaç anca etki etti hemen hastaneye koştum. Ebe beni görünce neden geldin daha sabaha kadar düşüremezsin kadınlar burda kapıları tırmalıyor pencerelerde bağırıyor evinde çekseydin dedi. Ama benim hiç sancım yoktu sadece lekelenme vardı. Hastanede beklicem evde nolur nolmaz kanama başlayabilir dedim odaya geçtim. O üzgün halimde beni korkuttuğu için o ebeye hakkımı helal etmiyorum. Neyse gece 12’ye doğru ara ara adet sancısı gibi hafif sancı girmeye başladı 2 dk karnım burulup geçiyordu. Sonra tuvaletim geldi diye lavaboya gittim ve orda meğer suyum geldi. Bir anda bebek de kayıverdi. Hiç aşırı ağrı sızı olmadan düşürdüm ebe de şanslıymışsın kolayca düşürdün dedi utanmadan. Benim canım zaten yanıyordu ama en çok can yakan da ben düşük yaparken bi kadın doğum yaptı.. Halime üzüldüm. Neyse sabah oldu doktorum geldi. Usg de plasentayı düşüremediğimi gördü. Hemen anestezi verildi vakumla 5 dk da alındı. Sonra odama çıktım. 1 saat dinlenip eve geldim herşey bitmişti. Öncelikle inşallah seninki de benimki gibi kolay olur ben sancı çekmedim ama sen belki çekersin belki çekmezsin hazırlıklı ol. Sadece bol bol dua et geçeceğini düşün. Düşüğün bi kolu içerdedir derler doğruymuş 2 ay sonra yeniden hamile kaldım ve şuanda bunları yazarken oğlum yanımda uyuyor. Rabbim sana da nasip etsin. Biliyorum üzülüyorsun ama Rabbim sağlıklısını verip sevindirecektir seni de hiç üzülme. Hasta bi bebek doğurup hastane hastane gezmekten daha iyi şu anda düşük yapman pozitif bak. Çekeceğin ağrı senin ağrı eşiğinle orantılı ona göre kendini ayarla çok gemiş olsun Rabbim senin ve senin gibi hiçkimsenin kucağını boş bırakmasın🌸