Adetime bir kac gun var diye doktora gitmiyorum belki bilgisi olan vardir yazin lutfen ben 3 ay once laparaskopi ameliyati oldum ogrendim ki dogustan tek yumurtalik ileymisim diger taraf normal degildi ve aldilar su an tek yumurtalik ile yim ama bir kac gun agrim oluyor hamilelik supe si de var biraz hamilelik te agri oluyor mu ilk gunler de